FAQ
Back

Pomoc

Czy produkty widoczne na stonie sklepu są dostępne od ręki?

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Jaki jest koszt dostawy?

Czy muszę zakładać konto, żeby dokanać zakupu w sklepie?

Jak złożyć zamówienie?

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czy mogę spodziewać się zamówienia następnego dnia po jego złożeniu?

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż mój adres zamieszkania?

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Czy można przyjechać i osobiście zrobić zakupy w Porkyface?

Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Czy wraz z przesyłką otrzymam dowód zakupu?



Czy produkty widoczne na stonie sklepu są dostępne od ręki?

90% towaru widocznego na stronie Porkyface znajduje się bezpośrednio w naszym magazynie. 10% towaru pochodzi z magazynów zewnętrznych dystrybutorów. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub Skype.

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Wysyłki są realizowane tylko na terenie Polski. Dopuszczamy jednak pewne wyjątki od reguły. W takim przypadku należy kontaktować się ze sklepem Porkyface indywidualnie.

Jaki jest koszt dostawy?

W przypadku zamówień opłaconych przelewem lub kartą kredytową o wartości 350zł i więcej dostawa jest bezpłatna , przy mniejszej kwocie opłata za przesyłkę wynosi 15zł. Zamówienia za pobraniem powyżej 350zł dostarczane są bezpłatnie. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 18zł.

Czy muszę zakładać konto, żeby dokanać zakupu w sklepie?

Nie, nie trzeba zakładać konta na Porkyface, aby zrobić zakupy. Jednak założenie konta wiąże się z dodatkowymi korzyściami, np. Udziałem w programie rabatowym.

Jak złożyć zamówienie?

Wybrany produkt należy dodać do koszyka. Następnie kliknąć na ikonkę koszyka w prawym górnym rogu i kliknąć na guzik ZAMÓW. System przeprowadzi Cię przez trzy proste kroki zamówienia. Krok 1: Możesz założyć konto w sklepie Porkyface (dodatkowe korzyści), zalogować się na istniejącym koncie lub zamówić produkt bez rejestracji. Jeżeli wybierzesz trzecią opcję wpisujesz swoje dane i adres wysyłki (jeżeli ma być inny niż zamieszkania). Krok2: Wybierasz formę zapłaty za towar (przedpłata lub pobranie). W tym kroku możesz też zmienić adres dostawy. Na dole stony pojawi się całkowity koszt zamówienia. Krok3: Jeżeli wybrałęś opcję przedpłaty na konto masz do wyboru trzy formy płatności: kartą kredytową, szybkim przelewem lub przelewem na konto. W dwóch pierwszych przypadkach zostaniesz przekierowany na stronę płatości lub na stonę banku. Przy wyborze opcji przelewu otrzymasz maila z niezbędnymi informacjami. Jeżeli wybrałeś opcję przesyłki za pobraniem oczekuj na maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?

Do wyboru jest kilka opcji. Za zamówiony towar można zapłacić: 1)Kartą kredytową – obsługujemy karty kredytowe Visa, MasterCard, Diners Club, JCB i wiele innych. Zostaniesz przekierowany na stronę Płatności.pl zajmującej się płatność kartami w sklepie Porkyface i poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast po dokonaniu transakcji.
2)Szybkim przelewem – serwis Płatności.pl przekieruje Cię na stronę Twojego banku, gdzie dokonasz przelewu. Zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast po dokonaniu przez Ciebie przelewu.
3)Przelewem na konto – możesz w tradycyjny sposób przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. Zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po wpływie pieniędzy na konto Porkyface.
4)Za pobraniem - zapłacisz za przesyłkę kurierowi UPS przy odbiorze paczki.
Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym przez nas protokołem transmisji, zapewniającym bezpieczeństwo przesyłania danych w internecie, jest protokół SSL (Secure Socket Layer v3).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 2 dni, maksymalnie może wynieść dni 14. Wszystko zależy od sposobu zapłaty za towar, godziny złożenia zamówienia i dostępności towaru w magazynie. Przesyłka opuszcza magazyn dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto lub jeżeli jest to przesyłka pobraniowa. Zamówienia złożone do godziny 12:30 danego dnia (od poniedziałku do piatku), zazwyczaj są w tym samym dniu wysyłane. Zamówienia złożone po 12:30 traktowane są jak zamówienia z dnia następnego. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, która dostarcza przesyłkę następnego dnia po wyjściu paczki z magazynu(wyłączając soboty, niedziele i święta) . W sytuacji, kiedy zamówiony towar nie znajduję się bezpośrednio w naszym magazynie (co rzadko się zdarza) i sprowadzany jest od dystrybutora, czas dostarczenia zamówienia może się wydłużyć .

Czy mogę spodziewać się zamówienia następnego dnia po jego złożeniu?

Istnieje taka możliwość jeśli zostanie spełnione kilka warunków: zamówienie powinno być złożone do godz.12:30 danego dnia; na konto porkyface musi wpłynąć zapłata za zamówiony towar (karta kredytowa lub szybki przelew) lub jest to przesyłka za pobraniem; towar nie znajduje się w magazynie zewnętrznym. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pomocą Skype’a. http://www.porkyface.pl/contact

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż mój adres zamieszkania?

Oczywiście. Przy wpisywaniu danych do formularza w 2 kroku zamówienia należy zaznaczyć okienko „Inny adres dostawy”, a następnie wpisać adres, pod który ma być dostarczona przesyłka.

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji przesyłka pozostaje w przewozie. Kurier kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą, aby umówić się na dostarczenie paczki w innym terminie. Jeżeli nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo. Firma kurierska UPS, która dostarcza przesyłki ze sklepu Porkyface przesyła także do klienta mailem numer listu przewozowego przesyłki – za pomocą tego numeru można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka na stronie UPS Polska http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx

Czy można przyjechać i osobiście zrobić zakupy w Porkyface?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Na razie nie ma możliwości zakupienia towaru bezpośrednio w siedzibie Porkyface.

Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Jeżeli przy odbieraniu przesyłki zauważalne jest uszkodzenie paczki (pęknięcia opakowania, kartonu lub zerwanie taśmy zabezpieczającej), należy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki i ewentualnie spisać protokół szkody będący podstawą reklamacji. Protokół szkody wraz z reklamowanym towarem należy odesłać do sklepu.

Czy wraz z przesyłką otrzymam dowód zakupu?

Tak. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon. Na życzenie klienta wystawiamy też fakturę VAT. W tym celu należy zaznaczyć okienko FAKTURA w pierwszym kroku zamówienia.