Wymiany i zwroty
Back

Pomoc

ZWROT TOWARU

Każdy zakupiony w PORKYFACE produkt masz prawo zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Uwaga! Produkt podlega zwrotowi pod warunkiem, że:
- znajduje się w nienaruszonym stanie
- nie nosi śladów użytkowania
- posiada oryginalne, nieoderwane metki
- znajduje się w fabrycznym, niezniszczonym opakowaniu

Do odsyłanego towaru należy dołączyć:
- dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT)
- wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu towaru: WORD, PDF, JPG
lub pisemne oświadczenie z imieniem, nazwiskiem, adresem, numerem zamówienia oraz numerem konta bankowego, na które mają zostać przelane zwracane pieniądze;
- wszystkie dołączone do zakupionego towaru gratisy, inne produkty otrzymane po obniżonej cenie, jak i w ramach specjalnych promocji (w tym również naklejki).
Wszystkie koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Klient otrzymuje zwrot wartości towaru wyłącznie w formie przelewu na wskazane przez siebie konto bankowe. Koszty transportu nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek przysyłanych za pobraniem.

Produkt, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po terminie, bez paragonu lub faktury vat, bez pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, uszkodzony), zostanie odesłany z powrotem do klienta, na jego koszt. O planowanym zwrocie towaru prosimy poinformować nas mailowo.

Towar należy odesłać na adres:
Valedos
ul. Olszówka 39
43-300 Bielsko-Biała

WYMIANA NA INNY KOLOR LUB ROZMIAR

Każdy zakupiony w PORKYFACE produkt możesz wymienić na inny rozmiar lub kolor w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Uwaga! Produkt podlega wymianie pod warunkiem, że:
- znajduje się w nienaruszonym stanie
- nie nosi śladów użytkowania
- posiada oryginalne, nieoderwane metki
- znajduje się w fabrycznym, niezniszczonym opakowaniu

Do odsyłanego towaru należy dołączyć:
- dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT)
- wydrukowany i wypełniony formularz wymiany towaru: WORD, PDF, JPG
lub pisemne oświadczenie z imieniem, nazwiskiem, adresem, numerem zamówienia, oraz powodem wymiany towaru.

Koszty przesyłki wymienianego towaru pokrywa Klient. Nowy produkt wysyłamy za pobraniem, którego koszt wynosi 15 zł.

Przed planowaną wymianą towaru prosimy o sprawdzenie dostępności produktu w sklepie, oraz dokonanie rezerwacji. W tym celu należy złożyć nowe zamówienie, a o chęci wymiany poinformować nas mailowo. Numer nowego zamówienia należy wpisać w formularzu wymiany towaru.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek przysyłanych za pobraniem.

Towar należy odesłać na adres:
Valedos
ul. Olszówka 39
43-300 Bielsko-Biała